A javaslatok felhasználásával készítse el a megfelelő cikkmarketing-stratégiát

 

A cikkmarketing rejtély maradhat számára mindaddig, amíg valakinek sikerül fényt deríteni az iparra. Nos, pontosan ezt fogjuk tenni ebben a cikkben. Kövessen minket, miközben egy felvilágosító útra visszük, és bemutatjuk azokat a tippeket, amelyekre szüksége van ahhoz, hogy cikk-marketing vállalkozása sikeres vállalkozássá váljon.

 

Karbantart egy e-mailes hírlevelet, és regisztrálhat a webhelyén. Az e-mailes hírlevél lehetővé teszi a rendszeres hozzáférést a leendő ügyfelekhez az e-mail postafiókjukban. Még csak fel sem kell keresniük az Ön weboldalát, hogy hírlevelet érjenek el hozzájuk. Adjon nekik nagyszerű információkat, és fejezze be a webhelyére mutató linket; meglátogatják.

 

Használjon cikkforrás mezőt. Ez egy bekeretezett doboz az egyes cikkek végén. Ez egy kis háttér információt nyújt az olvasónak a cikk írójáról, ahol további cikkeket találhat ugyanattól az írótól, az esetlegesen kidolgozott projektekről, és néha képet is tartalmaz.

 

Bár a marketingcélokból írt cikkek határozottan ideális szavakkal rendelkeznek, az első vázlat közepe nem megfelelő a helyükre. A szerző feladata meghatározni a cikk megfelelő hosszát. Az írók szerkesztés közben mindig lecsaphatják a cikkeket; nagyon hosszú darabokat lehet két külön cikkre bontani.

 

A cikkmarketing sikere ahhoz a termékhez viszonyul, amelyet megpróbál megtenni. Végső célja minden kampány folyamatos sikere, amelyen dolgozik, nem pedig dollárjelekkel számszerűsített dolog. Ne feledje, hogy a pénz akkor jön, amikor a jelenléte bővülni kezd, ezért először dolgozzon a közönség megcélzásával.

 

Nem kell webhely vagy blog ahhoz, hogy nagyszerű cikk-marketingszakember legyen, de mégis meg kell keresnie és ismertetnie kell jelenlétét a különböző webhelyeken és blogokban. Sokan azt gondolják, hogy a cikkmarketing az internetes marketing parancsikonja, de valójában sokkal több munkával jár, mert folyamatosan kell cikkeket írni és különféle helyeken közzétenni.

 

Sok cikk, amelyet ír, nem lesz hatékony, de ez nem azt jelenti, hogy törölnie kellene, vagy el kellene bújnia előle. Amíg büszke rájuk, és jó nyelvtant és jó információkat tartalmaznak, hagyja őket.  Lehet, hogy egyszer felhasználhatja őket valamire.

 

Helyezzen el cikkében olyan linkeket, amelyek mind a blogjához, mind a téma eredeti bejegyzéséhez visszatérnek. Tegye blogja címének állandó linkjét a bejegyzéshez. Ezután minden cikk visszatér a blog különböző aspektusaira, és a keresőmotorok látni fogják, hogy számos különféle témát érint.

 

Győződjön meg arról, hogy a cikk rövid és könnyen olvasható. Online cikk létrehozása más szabályrendszert foglal magában, mint ha folyóiratnak írna. Ne írjon be kitöltő szöveget, így minden pontja egyértelművé válik. Egyformán szeretné felhívni mind az olvasót, aki nem ismeri a témát, mind az olvasót, aki rendelkezik valamilyen tudással a területen.

 

Próbáljon hozzáadni néhány mérhető célt a cikkmarketing általános marketingtervéhez. Ezeknek a terveknek nem csak olyan dolgokat kell tartalmazniuk, mint az a tény, hogy cikkeket kíván írni egy adott kulcsszó alapján, hanem pontosan körvonalazniuk kell, hogy hány cikket tervez írni az adott kulcsszóra. A hasonló mérések könnyen mérhetők, és amíg a számok reálisak, addig teljes mértékben elérhetők.

 

A sikeres üzlet nem egyik napról a másikra következik be, függetlenül attól, hogy milyen típusú vállalkozással van dolga. Különösen a cikkmarketinghez hasonlóan az út fájdalmasan lassú lehet. Használja az itt olvasott tippeket, hogy segítsen gyorsítani a dolgokat, és segítsen a megfelelő és nyereséges piacon a neten.