Használja ki az e-mail erejét a vállalkozásának piacra juttatásához

Az e-mailes marketing nem csupán e-mailek küldésének kérdése az ügyfeleknek és a potenciális ügyfeleknek. Tudnia kell arról, hogyan működik, mit akarnak az ügyfelek tőled, és hogyan lehet az e-mailes marketinged az Ön, az ügyfelek és az üzleti vállalkozás számára megfelelő. Használja a cikk tippjeit egy olyan e-mailes marketing kampány kidolgozásához, amely mindenki számára megadja azt, amire vágyik.

A marketing e-mail kezdetének és befejezésének tartalmaznia kell ügyfelekre szóló felhívást. Tisztázza, mit akar ügyfele, és tegyen legalább két nyilvánvaló linket a webhelyére. Használjon egyértelmű javaslatokat, amelyek arra irányítják az ügyfeleket, hogy az Ön e-mailje felajánlja.

Kérjen visszajelzést ügyfeleitől az e-mailjeivel kapcsolatban. Mivel az ügyfelek jelentik a kampány legfontosabb részét, fontos tudni, hogy elégedettek-e velük kapott e-mailekkel. Megkérheti őket, hogy töltsenek ki egy rövid felmérést néhány kérdéssel arról, hogy mi tetszik nekik és mi nem.

Annak ellenére, hogy nyilvánvalónak kell lennie, elég fontos, hogy újra és újra kijelentse: Soha ne küldjön kéretlen e-maileket. Mindenkinek kifejezett engedélyével kell rendelkeznie, akinek marketing e-mailt küld. Ez többről szól, mint megpróbálni nem felidegesíteni őket; az e-mail spamnek tekintő címzett problémákat okozhat a szolgáltatóval.

Legyen különösen óvatos, amikor az első három e-mailt új ügyfeleknek készíti. Egy új ügyfélnek meg kell kapnia egy bevezető e-mailt, amelyben felkéri őket, hogy csatlakozzanak a marketinglistához. Amint elfogadják a meghívót, a következő e-mailben tájékoztatni kell őket a kedvezményekről vagy a különleges ajánlatokról, amelyekre számíthatnak most, miután regisztráltak. A harmadik e-mailnek tartalmaznia kell első hírlevelüket és különleges ajánlatukat.

Próbáld meg bevonni az ügyfelet az e-mail tárgysorával. Az e-mailnek fel kell hívnia az olvasó figyelmét abban a percben, amikor a postaládájába kerül, különben a kukába kerülhet. Ha gyenge vagy érdektelen tárgysorod van, akkor pontosan ez fog történni. Tehát próbáljon némi kreativitással megspékelni a témát.

Ne feledje, hogy a nagy ünnepek nem a legjobb időpont fontos e-mailek küldésére. Ezekben az időkben az embereket valószínűleg személyes kérdések, nyaralások és különféle áruházak áradásai foglalkoztatják. Ennek ellenére lehetnek kivételek. Például, ha Ön ünnepi akciót tart, különösen egy fekete pénteki akciót, érdemes e-mailt küldeni az ünnep alatt.

Legyen kész válaszolni az e-mailekre, ha az Ön e-mailes marketingjét megfelelően végzik. Ha túl sokáig tart a válaszadás, akkor kihagyhat egy csomó lehetőséget. Ha jó, ingyenes tartalmat nyújt, készen áll arra, hogy válaszokat kapjon rá a címzettektől. Fel kell készülnie és elérhetőnek kell lennie, amennyire csak lehet.

Tudja meg, kik a versenytársai, és iratkozzon fel e-mailjeikre. Láthatja, milyen tartalmat küldenek előfizetőiknek, és kitalálja, milyen szempontokat használjon, és melyektől tartsa távol magát. Ügyeljen arra, hogy ne lopja el a tartalmukat, mert ez plágiumot jelenthet.

Személyre szabhatja e-mailjeit és céloldalait a mobil felhasználók, valamint az asztali számítógépeket használók számára. Ne feledje, hogy az okostelefonoknak apró képernyőik vannak, amelyek nem biztos, hogy kompatibilisek az e-mailek formázásával. Vágja le a szélességet, hogy az e-maileket a felhasználók elolvashassák anélkül, hogy át kellene méretezni őket.

Amint fentebb említettük, az e-mailes marketing nem olyan egyszerű, mint csupán e-mailek küldése az ügyfeleknek és a potenciális ügyfeleknek. A tartalma és a stratégiája minden különbséget abban jelent, hogy sikeres lesz-e az e-mailes marketing abban, hogy ez csak egy újabb figyelmen kívül hagyott spam lesz-e. Használja a fenti cikkben szereplő technikákat és információkat a kampány elindításához és e-mailben történő elküldéséhez, amelyet Ön és ügyfelei szeretni fognak.