Segítségre van szüksége cikkei marketingjéhez? Próbálja ki ezeket a tippeket!

Az internet nagy lehetőségeket rejt a vállalkozás marketingjében, a cikkmarketing az egyik leghatékonyabb módszer ma. A cikkekkel történő marketing egyszerű, de tudnia kell, hogy milyen technikákat kell használnia ahhoz, hogy valóban valódi eredményeket kapjon, amelyekre számíthat. Ha először ezeket a tippeket nézi meg, megtudhatja, hogyan működhet mindez az Ön javára.

Használja a "speciális keresés" opciót a keresőmotorjában, hogy a legjobb eredményt érje el. Ez különösen akkor hatékony, ha tudományos tanulmányokat végez egy dolgozathoz. A "keresés egy webhelyen vagy tartományon belül" opcióba írja be a ".gov" vagy a ".edu" értéket. Ez a művelet csak az ilyen végződésű webhelyekről származó eredményeket von le. Ez biztosítja, hogy a keresési eredmények tudományos vagy jogi forrásokból származnak, ami elengedhetetlen egy papír vagy hivatalos folyóirat írásához.

Mivel nem mindenki élvezi a hosszú cikkek olvasását, mindig lőjön 500 szónál nem hosszabb cikkekre. Sok tanulmány készült erről a témáról, és a közmegegyezés szerint a legtöbb olvasó 500 szó után elveszíti érdeklődését az alapvető webcikkek iránt. Ne felejtsük el: Az Internet egy ajtó az azonnali információkhoz, így könnyű kattintani a tartalmáról egy vicces videóra.

Használjon RSS -hírcsatornát a cikk marketingstratégiájában. Az RSS a tartalomterjesztés automatizálásának egyik módja. Az RSS hírcsatorna a tartalmat (azaz cikkeket) eljuttatja az előfizetőkhöz, amint közzéteszi. Az RSS etikus opt-in rendszer, amely nem minősül spamnek, mivel a felhasználók kifejezetten feliratkoztak, és bármikor képesek letiltani őket.

Válassza ki a témát a közönség alapján. A célpiac emlékezése a legjobb dolog, amikor kiválasztja, miről szeretne írni. Győződjön meg arról, hogy a választott téma nemcsak Önt érdekli, hanem azokat is, akiknek a legjobban próbál vonzani: olvasóit.

Amikor cikkeket ír publikálásra, rendkívül fontos a helyesírás és a nyelvtan kétszeri, sőt háromszoros ellenőrzése. Az olvasókat kikapcsolják azok a cikkek, amelyek tele vannak rosszul írt szavakkal és nem grammatikus kifejezésekkel. Még ha a tartalma szilárd is, a rossz helyesírás és nyelvtan továbbra is megbízhatatlannak tűnik.

Azáltal, hogy a cikkek marketingjét egy kiválasztott területre vagy bizonyos résszel specializáljuk, nemcsak a legjobbra csiszolhatjuk cikkeiket, hanem sok nézőt is vonzhatunk az adott területről. A cikkek finomításának képességén kívül kisebb a verseny a cikkek marketing résén belül.

Fontos, hogy ragaszkodjon a kért témához. Sok webhely nem akar olyan cikket használni, amely egy teljesen más cikken folytatódik. Ha nem biztos abban, hogy mit írjon egy adott témáról, mindig kérhet további információt a kérőtől.

Amikor elkezdi a cikk marketing kampányát, kezdje el lassan. Ne próbáljon tucatnyi cikket összerakni az első héten. Először is jó cél minden héten egy 400 szóból álló cikket írni. Ha ezt könnyen megteheti, fokozatosan növelje termelékenységét, amíg napi cikket nem tud megjeleníteni.

A személyes tapasztalatok nagyon fontos tényezők lehetnek a minőségi cikkek kidolgozásában. Ezek a benned rejlő érzelmekből származnak, amelyek részletesebben és személyesebben fognak megjelenni. Próbáljon olyan cikkeket írni, amelyek valamihez kapcsolódnak, amit Ön tett, vagy amelynek részese volt, ha maximalizálni szeretné a minőséget.

A vállalkozás online marketingje nagyszerű módja annak, hogy széles körű láthatóságot biztosítson a piacon. Azonban a megfelelő stratégiákat kell alkalmaznia, és a cikkmarketing egy olyan módszer, amely élénk stratégiákra támaszkodik. Kezdheti azzal, hogy megfogadja ezeket a tippeket, és jobban megérti, hol kezdje a cikkeket.